lördag, februari 03, 2007

Svenssons i Lammhult

Har varit och roat oss på Svenssons i Lammhult.
Köpte hyllor för tv och stereo från Voice på rea. Först tyckte jag de såg lite för "killens stereohylla" ut men gav med mig när jag såg dem i verkligheten. De är snygga och praktiska och kan förhoppningsvis skydda allt utom vinylspelaren från nyfikna små fingrar.

Jag hittade givetvis en massa grejer som jag vill ha i varierande prisklass.
Bla.
Mattor från Kasthall och Pappelina .
Miss K- lampa av Philippe Starck.
Vedkorg som jag inte hittar bild på.
Brödpåse från Stelton.
Plastkorg att ha lilla Is leksaker i.

Måste nog snart åka dit igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hyllorna ser jättefina ut, tycker jag!

Anonym sa...

Louise!!! Vart har du tagit vägen? Jag saknar ditt bloggande!!!

Talulah sa...

Ida: Jo dom är helt ok.
Jennie: Här är jag!!