fredag, januari 26, 2007

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Saker jag saknar från Göteborg.
  • Min föräldragrupp. Alla Ingos kompisar!
  • Alla mina andra vänner. De som man springer på och blir glad av och stannar och pratar med eller tar sällskap med en stund.
  • Min frisör. Var och klippte mig här härom dagen. Det var inte roligt, det blev fint, men det var inte roligt!
  • Filmfestivalen.
  • Ali Babas falafel. "Jag har satt ett kryss på den med utan gurka." "Alltid något extra." (när man får tillbaka växeln.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

I love you and your family
Your mam

Anonym sa...

Hej Louise,
du ska se att du känner dig mer hemma då det gått ett tag. Snart kommer våren och alla visar sig ute mer, då är det lättare...
kram Helen

Talulah sa...

Tack mor och Helen. Det var bara tanken på filmfestivalen som fick bägaren att rinna över.