onsdag, september 06, 2006

This Perfect Day

Idag har varit en riktig toppendag! Vaknar tidigt av pigg och glad liten pojke som faktiskt har sovit riktigt bra under natten. Går upp, lägger sonen på skötbordet (på köksbordet), håller honom sällskap när han luftar sig lite samtidigt som jag läser tidningen och äter min förstafrukost. H kommer hem och tar över sonen medan jag dushar och tar en runda med vovvsan. Sen går vi alla och lägger oss och somnar om. Vaknar så att jag kan ta en andrafrukost, snabbrasta vovvsan och se ett avsnitt av Buffy innan sonen och jag åker till IKEA med mycket trevligt sällskap. Väl där fyndas det och fikas det i många timmar. (sjalgalge, stearinljus, speldosa, kuddöverdrag till soffan, toaborste) När vi återvänder hem är det middag med H, bebismys och bad. Sonen somnar tidigt så jag kan träna lite specialsök med vovvsan och sedan ta en kvällspromenad med henne i regnet. Kvällen avslutas med ett avsnitt Claudius tillsammans med H. Vad med kan man önska sig!?

Inga kommentarer: