söndag, augusti 27, 2006

Fyndsammanfattning

Jag har ägnat mig åt att småfynda i ett par dagar och nu är det dags att rannsaka samvetet och se om mina senaste inköp verkligen var nödvändiga.
* Mellanbrett, mörkrött, flätat bälte från HM för 199kr. Uppdaterar mina tröjor, koftor och jackor. Nödvändigt!
* Ljust grå, stickad, lång, v-ringad tröja. Kanske inte nödvändig men ett reafynd, 79 kr på Lindex.
* Schwartzkopf root retoucher. Coop 99 kr.Oumbärlig!
* Svart Mavala nagellack. Inte nödvändigt men billigt, 39 kr.
* Guldballerinor. 99 kr Wedins. Självklart! (Har upptäckt att de är så ljust guldiga att de kan gå för att vara silvriga beroende på vad man har till, någonsorts mittemellan metallic. Tyvärr klämmer de lite men jag går nog in dem snart.)
* Grön väska i skinnimitation, loppis 10 kr. Inte nödvändig men fin och nästan gratis!
* Blå skinnväska, loppis 50 kr. Se ovan.

Det var ju inte så farligt! Vilka fina och bra och billiga saker jag har köpt. Behöver nog inte ha dåligt samvete för beställningen till Blush som jag skickade iväg alldeles nyss...

Inga kommentarer: