söndag, augusti 20, 2006

Bröllopsfotograf

Igår var vi på bröllop i Västra Frölunda kyrka. Det vär en väldigt fin ceremoni. Tyvärr kunde jag inte koncentrera mig på vigseln då jag hade fått i uppgift att fotografera det hela. Det var nervöst innan men jätteroligt när jag väl hade kommit igång. Flera av gästerna frågade om jag var professionell. Jag kan bara tacka Axel för hans första fotolektion, Hur man hanterar kameran på ett snyggt sätt. Imorgon lämnar jag in rullarna, ska bli spännande att få se resultatet. Hoppas att bilderna ser lika proffsiga ut!

Efter vigseln var det middag på Sjömagasinet. Det var bland det godaste jag ätit i hela mitt liv.
Kolla in menyn:

Carpaccio på torskrygg med hasselnötsvinaigrette samt tryffel- och blomkålscréme

Citrusbakad hälleflundra med champagnesås, färska bönor och riotto

Yogurtmousse med rabarberkompott

Bröllopstårta med choklad och hallon

Hade även trevilgt sällskap vid bordet samt en otroligt duktig liten son som H och jag turades om att underhålla!

Hela bröllopet var ett otroligt trevligt och proffsigt men samtidigt enkelt arrangemang. (Med enkelt menar jag okomplicerat.) Jag skulle vilja säga att det var ett ganska perfekt bröllop.
Tack!

Inga kommentarer: